YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, September 27, 2011

seMESter 3 DH Nk haBIs ....

arini 27 september paper CTU 264...n Alhamdulillah aku dapat mejawab dgn baik...Harap2 result dia pun gempakla yer....sedar xsedar lg beberapa ari ja g nk meninggalkan smester 3 ni..sat giler rsanya...n bg aku sem 3 ni byk sgt cabaran n dugaan yg aku hadapi....

     Pertama sekali, ialah cabaran menjadi JawatanKuasa Perwakilan Kolej di UiTM Kedah ni..huhu..tugas yg sgt mencabar...byangkan kna handle program sendiri..wat keputusan la pkir msalah la mcm2 la...mmng diakui ada gak kekangan yg aku hadapi, namun alhamdulillah ats bantuan kwan2 JPK yang lain,msalah itu dapat diselesaikan dgn baik...Tapi serius xbohong jd JPK ni mmng penat..meeting la p sana sini la perkara besa tu...tp disebalim smua kesusahan tu satu perkara yg aku dapat ialah pengalaman yg sgt berharga....lau da org tanya xpenat ka jd JPK???memang da org pernah tanya pon...n my answer is NOT!!....sbb saya suka...ini yg saya mahukan...

-barisan JPK Mahsuri 2011/2012-




ok next, sem 3 ni subjek2 yg aku ambil mencabar sgt....tmbah2 multimedia n HTML....serius ckp aku mmng sgt lemah lau sal komputer2 ni....aku dh la xley tgk komputer lama2...huhu...tp ats sgala susah-payah ini akhirnya jd gak la website buatan sendiri...mmng xsehbat mana pon tp sgt berpuas hati kerana dibuat dgn keringat diri sendiri....final po xabis g ni..jujur ckp 2 subjek yg aku sebut td tu..hmmmm....xtaw la nk kata..doa ja la skrg.......


skrg tinggal 2 g ja paper target mmng nk 'A' la kn insyallah......ok la....ni ja kot..huhu....cma nk ckp xsangka dh nk abis semester 3...huhu

No comments:

Post a Comment