YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 23, 2012

OK Fine!!! FINALLY...

Tau x awk or anda bahawasanya saya jeles sgt2?? Taw x awk or anda bahawasanya saya xbleh dngaq smua tu??Taw x awk or anda bahawasanya saya sedih sgt setiap kali melihat awk or anda dgn dia??Ssah la ckp awk or anda ni....Jap2...ni kepada dia yg saya sayang ni, ketahuila bahawa saya sgt2 terluka dan kecewa ats apa yg terjadi...Saya taw saya xdak hak utk halang awk dgn sapa2 pun...Tapi napa awk xpernah cuba nk jaga hati sy, sdangkan awk taw yg sy sgt sedih bla tgk awk dgn org lain???Bkn hanya skrg, tapi dari dulu lagi awk mmg mcm ni...Saya taw kita xdak sebarang hubungan darah atau apapun tapi sayang saya kat awk ni dh mcm sebati dlm jiwa dan raga saya...Wahai A.W.A.K ........

dARI DULU lagi, awk xpenah cba nk jaga hati saya, yg pada awk masa tu sayalah antara org tepenting dlm hidup awk...Kata awk lagi, awk sayang saya SANGAT2...Tapi awk ingt x punca hbungan kita berkahir sbb apa?? Ya kata awk semua salah saya...Y.E.S mmng tu la sbbnya..Tapi awk nk tau napa saya wat mcm tu??Sbb saya sayang awk, awk lebih memilih tuk jaga hati org tu dibandingkan saya... So, wat pa saya lagi dlm hidup awk kan??? Dan awk plak,mmng xpernah sayang dgn hbungan kta kan??Opps... maaf kalau saya tersilap ckp..Tapi tu la yg  sy nmpak...Apa yg sy nmpak time tu, saya ada or xdak dlm hidup awk, sama ja kan???Sbb tu la awk OK ja time saya mintak kita mengakhiri hbungan kita. Awk xsedih langsung kan??

Awk...saya tau bnda ni dh lama pon..Tapi saya nk ckp lagi sal bnda ni sbb pa?? Awk segalanya bg saya...Napa awk xnk pham yg saya SAYANG awk sgt2...Awk ingt saya main2 ek??Xkan awk xtaw lagi yg awk tu antara insan2 yg melengkapkan hidupp saya??Awk, kehilangan awk sgt berat tuk saya jalani...Smpai skrg, saya still sayangkan awk n rasa sayang saya ni xpernah kurang sedikit pon...taw x???Awk la yg terakhir..sy xkan ada dh org lain selain awk...tempat itu di hati saya cma tuk seorang..n org itu adalah AWAK!!!........

Awk...nk taw lagi x saya rindukan awk sgt2...YES kita slalu berjmpa, tapi rindu itu dalam mksudnya.. Saya rindukan awk yg dulu..Awk yg baik giler dgn saya, Awk yg sgt penyayang, Awk yg selalu amik berat sal saya, Awk yg selalu pujuk saya time saya merajuk!!!....Rindunyer..Awk yg penyabar melayan karenah saya yg mcm bdak umur 9 tahun kata Awk kan??Awk yg sgt sweet...Awk yg slalu wat saya tersenyum...Awk yg selalu bg msej2 yg sweet2....Awk yg terlalu istimewa tu SUMPAH saya rindu awk yg dulu...Awk pergi mana ek?Ya saya taw awk xakan kembali lg sbb Awk dh xsayang saya lagi!!! Tu la jwapan tuk semua soalan saya kan???

Awk...saya cma xbrapa pham...napa awak bleh buang rsa sayang tu cepat sangat2 ek?Xlama pon masa yg awk amik tuk hlangkan sayang tu kan??hbat la awk ni..Ajar la saya..Saya pon nk gak hilangkan rsa sayang ni...Saya dh ckup terluka dgn rasa sayang ni lau awak nk taw...Lau dh xdak sayang ni xdak la saya sakit hati lagi kan??Awk...saya nk mntak tolong ni...awk tau kan saya kuat jeles??saya xley tgk awk dgn DIA...DIA tu awk tau kan sapa??Saya dh cba tahan rsa cemburu ni tp sbnaqnya saya xbleh la awk...Awk..saya nk mntak tolong ni...Awk jgn tunjuk sgt depan saya bleh x??Awk bleh x walaupon dh xsayang, awk jaga hati saya skit bleh x??Saya sedih la awak..Xkan awk xtau kot kan...Saya tau awk tau..Mungkin awk xdak niat pon nk wat saya sedih..tapi Since awak dh tau, awak tolong saya ok??Saya harap sgt2 awak paham...

Ok la awak....saya nk mintak maaf lau kata2 saya ada yg salah or silap....saya mintak maaf tapi tu la andaian saya sbb awk xpernah cuba tuk pertahankan diri awak kan??so last la saya nk ckp g sekali SAYA SAYANG AWAK SANGAT2.....ok bye2

No comments:

Post a Comment