YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 5, 2013

Counting The Day

nk tau dak. ckp sorang2 kan..ada ka sapa2 nk baca blog aku ni ha? xdak la apapun nk ckp masanya hmpir tiba dh ni. hati ini teramat lah nervous dan takutnya sbb result dh nk keluaq. Bkn result exam tapi result nk sambng degree. Hurm..layakkah aku ni nk amik degree?? xtau la kn. 30hb ni tau la keputusannya.

mengimbau balik kenangan2dulu.. aku sedaq xsemua kita nk kita akn dapat. Kalau xdapat tu mst ada hikmahnya. Cuma kita sbg manusia susah nk nmpak. Selalu menyalahkan takdir. Ni ckp ni kat diri sndiri jgak la. Allah dh letak smuanya yg terbaik tuk kita. Jadi, kalau xdpt tu ikhlaskan hati dan terus berdoa. Insyallah kita akn nmpak kemanisannya tu.

Bleh x aku nk kata yg aku xnk harap sgt. Aku takut kecewa. Memandangkan apa lecturer ckp, persaingan kali ni mmng sengit.Mana x nya mana dgn batch aku yg ramai lagi campuq batch part 6 lgi plus cawangan2 lain lgi...huhu..ramai kan??Mcm mana la hati ni xrisau.

Aku nk sgt sambung blajaq. Tapi dlm masa yg sama aku takut sgt. Hati owh hati tolonglah bertenang.Berserah smuanya kepada Allah dan teruskan berdoa..Insyallah...


No comments:

Post a Comment