YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 12, 2012

SAKIT LA PLAK...

dugaan sungguh menimpa diri sy ketika saat2 nk menempuhi final ini. xpa, sy akn terus bersabaq selagi termampu. sy dmam smalam, sakit sy tu menjadi2 plak sjak akhir2 ni. sy ni pelik skit lau start demam, sakit2 yg len mla la mai. sy sakit apa?ada la...kwan2 xabis2 tegur.."meen, muka meen pucat la" yaka?napa aku xsedaq pon..hurmm tahla


-mcm ni la sy waktu baby dlu. alat bantuan pernafasan-


arini sja bhagian operation aku dlu berdarah..aku pon tah sjk bla tp doktor pernah kata lau berdarah tu mknanya aku la wat keja berat sgt2..tension..hurm aku tgh tension ka?tahla ya kot. td aku gtau kakak aku..dia berleter plak..dia swuh aku p hospital.. aku kata la mana ley sok da paper..lau p hospital mesti kna tahan kat wad..dia kata plak sy ni degil la ketegaq la..bkn degil bkn ketegaq la akak. meen terpaksa..


esk final dh..hope dpt wat yg terbaik. mintak maaf smua lau ada slah , silap yer..:D



-ni plak alat bantuan pernafasan skrg-

what i have to do is smileee :D

No comments:

Post a Comment