YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 4, 2011

My PeT @ BrowNIE......(cUTE sANGAT....)


Perkenalkan inilah adk baru kesayangan aku iaitu Brownie...hahaha...dia ni spesis Parsi...bru ja dibeli oleh abah aku dgn harga RM 3++...Usianya baru sebulan...kecik lg adik aku ni..huhu...memandangkan mama aku seorang suri rumah, selain wat keja2 rumah mama aku menguruskan adik aku ni la setiap hari...Brownie ni still minum susu botol..haha..mcm baby lak kn....tengok la ni,
   macam orang kan...perangai dia pun mcm manusia..kuat merajuk dia ...aku pun kalah..huhu...dia sentiasa ingin dibelai n di usap lau x mulalah dia membawa diri...satu g dia ni pandai sgt bila dia dahaga dia akan g dapur seolah2 dia nk gtaw yang dia dahaga la..hahaha..masa nk membuang pun pandai..dia akn berdiri depan toilet n then, faham2 la yer..hihi...kadang2 bila balik umah keja aku satu pun xjadi...bkn apa sbb dia ni la...lau dh men dgn dia mmang akan leka..mklumlah comey sgt2...sabo ja la..k la need to stop n di sini aku lamprkan lg skit gmbar2 @ aksi2 Brownie....

      

No comments:

Post a Comment