YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 4, 2011

tINGGal KEnaNGAN.....(KenANGan TErindah)



        first of all dia la salah satu kenangan terindah dlm hidup aku...namanya ialah Syuhada bt Ahmad.dilahirkan pada 19 februari 1988 di Alor Setar, Kedah...skarang beliau berusia 23 tahun..masih belajar dalam jurusan bachelor in corparate admin di Uitm Shah Alam...sbb dia dikategorikan sbg salah satu kenangan indah aku ialah dia merupakan seorang yang bolh diertikan sbg kakak bg aku.kmi berjumpa sewaktu first week aku di Uitm.kak syu ni adalah pembantu mahasiswa/pm kat sni...then, lpas seminggu aku mula rapat dgn dia..walaupun kami jauh,kmi slalu contact.sbb aku tersedar kewujudan dia ni ialah rupa paras dia lbih kurang n hampir sama dgn seorang kakak angkat aku yg telah meninggal dunia hampir 9 tahun yg lalu.bila aku tgk dia teringat la kat arwah..Al-Fatihah utk dia.. Next, bila dh kenal dgn dia ni aku rsa bertuah sgt..kmi berbeza 4 thun..mcm abg aku gak la...dia dh jadi mcm penasihat aku lak..setiap kali aku da masalah dai la tempat utk aku rujuk,kongsi everything..n bila dh citer kt dia hati aku tenang sgt..lbih kurang kaunselor aku la dia ni...walaupun kmi jauh,aku merasakan mcm dia ada dkat ja dgn aku...thnks yer akak...n aku hrap semoga hbungan kni berkekalan hendaknya.....


No comments:

Post a Comment