YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, August 22, 2010

esq adalah program terbaik yang pernah aku hadiri...byk ilmu dan pengetahuan baru yg telah aku peroleh di sana....aku sebagai hamba ALLAH yg tidak sempurna sering kali melakukan kesilapan dan kesalahan....aku memohon ampun kepada-Mu YA ALLAH....berikanlah aku hidayah-MU agar aku sentiasa beradadi jalan-MU YA ALLAH....TERIMA KASIH YA ALLAH kerama memberi peluang untuk aku menghadiri kursus tersebut....dan sekarang semakin bertambahlah keyakinan aku bahawa hanya kasih sayang abah dan mama lah yg betul2 jujur dan tulus kepadaku.....kepada kawan2 aku mintak maaf atas segala kesalahan dan keterlanjuran yg telah aku lakukan...kepada bekas2 kakak angkat aku tu, aku btul2 mintak maaf sbb dh sakitkan hati semua...masa kita marah,kita sering kali terlepas ckp kan....sekarang hati aku dh xsimpan apa2 lg pasal diorang....cmanya sekali lg aku memohon ampun dan maaf atas segala perbuatan2 buruk aku terhadap mereka.....sesungguhnya aku sayang mereka kerana ALLAH....maafkan la meen akak.......maafkan meen.......

No comments:

Post a Comment