YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, August 15, 2010

hARI keSAKiTAn daN KEseDIhan

harini aku dpt mc. perut aku gastrik. sakit asthma aku plak makin menjadi2 sejak2 ada masalh ni...apalah nasib aku ni....huhuhu...sabar je la yg mampu aku lakukan. setelah beberapa lamanya barulah aku tahu tujuan sebenar salah seorang kakak angkat aku menolak aku dlm hidupnya..semua ini adalah disebabkan dia terlebih daulu mempunyai seorang adik angkat sebelum aku muncul dlm hidup dia...huhu..sedihnyer..hanya Tuhan jer yang tahu...setelah aku btul2 menyayangi dia sebagai kakak aku sanggup dia membohongi aku...hmmm...inilah hidup...kdang2 aku terpikir btul gak apa yg diperkatakan oleh kakak angkat aku yg pertama tu..."KAK SYU". Dia ckp kdang2 xsemua yg kita inginkan akan kta dpt...mcm aku ni...aku sayang sgt2 dkt kakak angkat aku yg kedua tu..tp rupa-rupanya dia dh ada adik angkat yg lebih memahami dan menyayangi dia berbanding aku....kakak angkat aku yg ketiga mungkin msih marah kat aku..ye la dia ckp aku ni lemah sgt, degil lah...hmmm..mula2 aku mrah dia balik tp lpas fkir2 btl gak apa yg dia kata tu...."KAK FAFA" sory k..meen yg salah lpas ni meen xkan lemah lg k....xkan degil lg...

2 comments:

  1. let ar meen..aku phm kot pe kau ase...bile kite xde akak then tibe2 ade lak yg sudi jd akak even bukan akak betol,best giler kot ase nyer...bab yg menolak2 nie,aku x face lg la...lapon lau ade adik angkat laen pon aku x kisah la,cos tu hak dier,asal dier letak kite same taraf ngan adik2 angkat die yg laen tu da kire ok la...yg bab kene tipo tu mmg aku pntng...n aku penah kene la,at first of cos la marah,but lame2 tu leh trime,depends pade pe yg dier tipo kite la..da name pon akak,so pe yg dier ckp tu based on pe yg nmpk kat diri kite..so,kene accept je la..sabar n think positif la k...

    ReplyDelete
  2. meen relex k..jgn tension2..jga kesihatan tu

    ReplyDelete