YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, August 26, 2010

~kebingungan~

arini nk balik umah sat....esok plak ada test management...susah ar.......huhuhu....nk beli barang arini. pastu nk buat assignment imd 101, imd 102, mgt...huhu..byk giler....aku still dok teringat kat someone tu..bila lah dia akan menerima aku balik seperti dulu...aku xmengharap yg lebih dr dia.aku cma nk dia anggap aku mcm kawan2 je tu pun dh cukup......sesungguhnya, aku amat sayang kat dia dan telah menganggap dia sebahagian dari hidup aku....so, bila jadi mcm ni aku btul2 xtenang..dlm hidup aku ni aku sayang sgt2 dekat abah, mama, abang,adik2, bf aku, sorang yg bleh diertikan sebagai kakak di Shah Alam, beas kakak angkat aku n dia....klu la dia baca blog aku ni kan senang.....klu aku diberikan kesempatan untuk berjumpa dgn dia aku akn gtau dia yg aku btul2 mintak maaf ats semua yg telah aku lakukan terhadap dia, selain itu, aku nk gtau yg aku sayang sangat2 kat dia....Ya Allah, berikanlah aku kesempatan untuk bertemu dengan dia sekali lagi....

No comments:

Post a Comment