YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, August 24, 2010

~keRINduaN Yg terAMat~

sesungguhnya aku sangat merindui abah, mama, abang, dan adik2 ku....aku nk sangat balik umah tp xbleh lg la...sabtu ni ada test mgt plak....tp alhamdulillah 2sept ni aku dh bleh balik cuti semperna Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi.....sesungguhnya, aku rindu sgt2 dkat orang yg kini berada di dekat aku secara fizikal tetapi amat jauh bagiku dari segi mental....huhuhu....aku rindu sgt nk berbual2 dgn dia, nk jumpa dengan dia, tapi malangnya aku rasa ia tidak mungkin akan berlaku lagi......apapun aku hanya mampu berdoa agar hatinya terbuka kembali untuk memaafkan aku secara keseluruhannya.....aku betul2 menyesal sbb dh buat dia mcm tu. kini, hati dia betul2 terluka.....aku dh sakitkan hati dia, hati kawan dia, aku betul2 mintak maaf dari seluruh hati dan fikiran aku.........kini, aku hanya mampu mendoakannya dari jauh agar dia sentiasa sihat dan berbahagia selalu........AMIN!!

No comments:

Post a Comment